top of page

שיטת דניס הישרדות - 60 שנים של כבוד

קיר מכון דניס הישרדות צילום לימור בש
logoOlder_edited.png
Patch2_edited.png
Patch.png

שיטת דניס הישרדות היא פרי יצירתו ומפעל חייו של ד"ר דניס הנובר,דאן 12

השיטה מדריכה את חניכייה כיצד להתמודד עם מגוון רחב של מצבים מסוכנים ומעצבת את המתאמנים להיות מוכנים ודרוכים לכל מצב, להגן על יקיריהם.

זוהי השיטה היעילה והמקורית ביותר להגנה עצמית המשלבת טכניקות מעולמות

אומנויות הלחימה (ג'ודו, ג'יו ג'יטסו, קארטה והגנה עצמית)  זהו כלי חשוב ודרך חיים שלמה שתעזור למתאמן להרחיב את אופקיו ולפתח כלים להתמודדות עם הקשיים שהחיים מציבים בפניו.

בשישים השנים האחרונות בהן קיימת השיטה, היא הוכיחה ומוכיחה עצמה תחת תנאי קרב שונים, שנה אחר שנה.
הצלחת השיטה מול הטרור ומול האלימות של המאה ה 21, הביאה לקבלת השיטה כאחת מן המניין ע"י איחוד הג'יו-ג'יטסו הארופאי הרואה בשיטה זו כאבן דרך מודרנית של הג'יו-ג'יטסו.

שיטת "דניס הישרדות" על כל סניפייה, בארץ ובעולם, מקדמים טקטיקות להישרדות והגנה עצמית המתאימות הן לסוכנויות ממשלתיות והן לאזרחים ובין מתאמנייה נמנים מהבכירים בענפי הג'ודאיקה, הלחימה המשולבת וגורמי הביטחון, כולם כאחד גדלו והתחנכו תחת פיקוחו של דניס,העוסק ופעיל גם בימים אלו, וילדיו המשמרים את המסורת והדרך אותה קבע.

שיטת דניס הישרדות ג'יו-ג'יטסו היא דרך חיים המבוססת על כבוד, משמעת ומודעות עצמית.
בין עקרונות השיטה ניתן למצוא את "6 הכבוד" שקבע

הכבוד לאלוהים, לדגל המדינה, להורים, למורים, לחברים ולעצמך.
מתוך ערכים אלו צומחים דפוסי התנהגות המנחים את חניכי השיטה בחיי היום יום ועוזרים לממוש הזדמנויות הנקרות בדרכם.

השיטה חרטה על דגלה לעזור לאנשים במצוקה, לסביבה ולבעלי החיים מעשירה את חניכיה בערכים טהורים ועזרה לזולת כערך מקדם לדרך החיים כמתאמנים בשיטה וכבני אדם בכלל.


לימודי השיטה, בנויים כך שהם מתאימים לכל אדם, בכל גיל ומלווים כל מתאמן בצורה אישית ותוך מתן תשומת לב וחיזוק נקודות חולשה בצורה פרטנית.
בעבר אף הוקמה חטיבה להגנה עצמית של נשים ע"י דניאלה גנפול  והיום נלמדת ומפותחת ע"י אדוארד לינדנבאום ,בתו של דניס, אור-לי הנובר ומפוקחת ומנוהלת ע"י דניס הנובר עצמו.

bottom of page